کد خبر: 667764
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
به بهانه يك سالگي دولت، روزنامه اعتماد اقدام به چاپ ويژه نامه 100 صفحه‌اي در هفته اخير نموده كه شامل مجموعه‌اي از گفت‌وگوها و گفته‌ها‌ است كه توسط چهره‌هاي نزديك به جناح اصلاح‌طلب بيان شده است.
به بهانه يك سالگي دولت، روزنامه اعتماد اقدام به چاپ ويژه نامه 100 صفحه‌اي در هفته اخير نموده كه شامل مجموعه‌اي از گفت‌وگوها و گفته‌ها‌  است كه توسط چهره‌هاي نزديك به جناح اصلاح‌طلب بيان شده است.
اما اقدام اين روزنامه دوم خردادي در گردآوري اين ويژه‌نامه حاوي نكات مهمي است كه بايد به آن پرداخت.
نخست اينكه در صفحه نخست اين ويژه‌نامه با انتخاب تصويري نامناسب و زمينه‌اي سياه از رئيس دولت سعي داشته‌  به نوعي به ذهن مخاطب تيرگي و سياه‌نمايي را القا‌ كرده و به نوعي در افكارعموم اين را باورمند سازد كه اقدمات يك سال اخير دولت رنگي از اميد و طراوت ندارد.
نكته ديگري كه بايد به آن اشاره كرد اين است كه به رغم آنكه سعي شده در تيترهاي انتخابي صفحه نخست، با انتخاب واژگاني خاص ادعا شود كه «بازخواني كارنامه دولت يازدهم در يك سال گذشته» علت اصلي چاپ اين ضميمه رايگان است، اما با مرور تك تك مطالب نمي‌توان نشان و آثاري از بررسي و بازخواني عملكرد دولت و اقدامات صورت گرفته توسط اين قوه را پيدا كرد.
اما برعكس عوامل اين روزنامه تا توانسته‌اند به تحليل و بيان سخنان روشنفكرانه و رمانتيك روي آورده‌اند، به گونه‌اي كه شايد از مجموع 100 صفحه با مسامحه بتوان تنها چند صفحه از آن را مطالبي مرتبط با اقدامات دولت در طول 12ماه گذشته دانست.
 سؤالي كه مطرح مي‌شود اين است كه هدف جريان رسانه‌اي دوم خرداد از اينگونه كارها چيست؛ آيا رسانه‌اي نكردن اقدمات دولت هدفمند بوده يا آنكه واقعاً به زعم رهبران اين طيف، اقدام خاصي از طرف دولت در طول يك سال سپري شده صورت نگرفته كه جاي پرداختن داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار